Wysyłka

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost:

  • Paczkomaty (przedpłata) – 11,00 zł
  • Paczkomaty (za pobraniem) – 13,00 zł
  • Kurier (przedpłata) – 14,00 zł
  • Kurier (za pobraniem) – 16,00 zł

Zamówienia złożone do godziny 12:00 i opłacone za pośrednictwiem szybkich przelewów lub płatne przy odbiorze, wysyłamy tego samego dnia.

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym opłaceniu zamówienia.

Adres odbioru osobistego:
Dharma Żoliborz
Ludwika Rydygiera 14/U19
01-793 Warszawa

Przy odbiorze należy podać numer zamówienia.

Zwroty

Możesz zwrócić towar w terminie 100 dni od daty otrzymania zamówienia.

Najpierw wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się tutaj.
Następnie odeślij towar wraz z dokumentem zakupu (paragon/faktura) oraz z wypełnionym formularzem zwrotu listem poleconym lub kurierem na adres:

Figgle.pl
ul. Godebskiego 23/2
51-691 Wrocław

Prosimy nie wysyłać paczek „za pobraniem”- takich przesyłek nie odbieramy.

Zwrotu płatności dokonamy na numer rachunku podany w formularzu zwrotu, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Koszty odesłania zwracanego produktu ponosi klient. Prosimy o dokładne zapakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pamiętaj, aby przed odesłaniem towaru do sklepu właściwie go zabezpieczyć co pozwoli uniknąć ewentualnych obniżeń wartości odesłanego towaru w przypadku uszkodzeń w czasie dostawy oraz wysokości zwracanej wpłaty. Jeżeli okaże się, że zwracany towar nosi ślady użytkowania wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru produktu, wartość zwrotu będzie proporcjonalnie zmniejszona do stopnia zużycia towaru. Polecamy także ubezpieczyć przesyłkę w firmie kurierskiej, z której będziesz korzystać. W przypadku ewentualnego uszkodzenia odsyłanego produktu w czasie wysyłki, będziesz mógł wystąpić o odszkodowanie do firmy kurierskiej.

Reklamacje

W przypadku otrzymania wadliwego produktu, napisz do nas maila na: hello@figgle.pl. Do maila dołącz zdjęcia wadliwego produktu.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin i przedstawimy dalsze kroki, tak aby wszystko poszło szybko i sprawnie.